Magdalena Wygoda


Jestem studentką III roku na specjalności język polski. Z metodą WebQuest'u po raz pierwszy spotkałam się na zajęciach z panią mgr Sabiną Furgoł. Początkowo metoda nie wzbudziła mojego entuzjazmu. W teorii bowiem wydaje się być dość skomplikowaną. Jednak to tylko pozory. Gdy zapoznałam się z jej praktyczną realizacją, od razu przypadła mi do gustu. Pozwala aktywizować ucznia, sprawia, że jego działalność nie ogranicza się do biernego przyswajania suchych faktów. Jest doskonałą alternatywą dla lekcji podających, dominujących w polskim systemie szkolnictwa. Gdy zostanę nauczycielem, będę wykorzystywać w pracy metodę WebQuest'u. Mam nadzieję, że z czasem inni nauczyciele - nie tylko młodzi - również się do niej przekonają!!!

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie,
    szukam osób które miały do czynienia z Webquestem,
    bardzo prosiłabym o kontakt: tapka18@wp.pl
    Pozdrawiam Katarzyna D.

    OdpowiedzUsuń